Për një periudhë të shkurtër kohore tendencat për të reaguar ndaj çmimit janë shumë më të vogla nëkrahasrim me situatën kur koha në dispozicion të konsukatorit për të marrë një vendim është më e gjatë.
P.sh. supozoni se jeni duke udhëtuar nga një qytet në një tjetër në një ditë vere dhe keni etje të madhe, gjatë rrugës ndodhet vetëm një dyqan që ka vetëm një llojpije freskuese me çmim të lartë, ju do të shtyni që të mos pagoni deri në atë moment-kohë kur të shihni se nuk keni alternativa tjera për ta shuar etjen dhe do të pranoni të paguani atë çmim aq të lartë.
Lexo edhe:
P.sh. supozoni se jeni duke udhëtuar nga një qytet në një tjetër në një ditë vere dhe keni etje të madhe, gjatë rrugës ndodhet vetëm një dyqan që ka vetëm një llojpije freskuese me çmim të lartë, ju do të shtyni që të mos pagoni deri në atë moment-kohë kur të shihni se nuk keni alternativa tjera për ta shuar etjen dhe do të pranoni të paguani atë çmim aq të lartë.
loading...
Lexo edhe: