A) Të ardhurat e konsumatorëve – janë faktorë përcaktues që jogjithmonë bënë që konsumatorët të blejnë më shumë produktet, por ndodh që edhe të kursejnë. Ekzistojnë dy lloje të mirash: 1) Të Mira Normale – kërkesa ndryshon njëjtë me të ardhurat, dhe 2) Të Mira Inferiore – kërkesa ndryshon në drejtim të kundërt me të ardhurat. Pra; Mallrat me cilësi të lartë janë të mira normale, ndërsa Mallrat me cilësi më ulët janë të mira inferiore.
B) Çmimet e mallrave pltësues dhe zëvendësues – janë faktorë alternativ-oportun mes të mirave të ndryshme-shërbimeve. P.sh. Gruri-Misri (zëvendësues), dhe Karburanti-Automobili (plotësues). Pra;
Ndryshimi në cmimin e një malli ndikon në përpjestim të drejtë te kërkesa për zëvendësuesin e atj malli.
Ndryshimi në cmimin e një malli ndikon në përpjestim të zhdrejtë te kërkesa për potësimin e atij malli.
C) Prijtjet e konsumatorëve – janë parashikimet për të ardhmen, për ndryshimin në të ardhurat, cmimet e mallrave që konsumojnë. Kjo rrit kërkesën për të mirat normale dhe ul kërkesën për të mirat inferiore.
D) Numri i konsumatorëve – është njëri prej faktorëve përcaktues ku kërkesa së bashku me ofertën e tregut janë përcaktuese të cmimit relativ të produkteve. Pra Kërkesa e tregut – paraqitet si shuma e kërkesave individuale të konsumatorëve. Përshembull një person është i gatshëm të blejë 15 njësi nga X malli me cmim prej 20euro. Ndërsa personi tjetër është i gatshëm të blejë 10 njësi nga malli X me të nëjtin çmim, pra duke supozuar se këta dy persona formojnë tregun këtu kurba e kërkesës së tregut pasqyro faktin se së bashku ata do të blejnë 25njësi me çmim 20euro. Përveq kësaj edhe ndryshimet në shpërndarjen e popullsisë sipas grupmoshave, gjinisë apo nga pikëpamja territoriale mund të shkaktojëndryshimin e kërkesës për produkte të veçanta.
E) Shijet dhe Preferencat – ndikohen ngapërmirësimet e cilësisë së produktit, reklamave të suksesshme apo të tjera faktor që bëjn përzgjedhjen e produkteve që konsumatorët parashohin dobin që dëshirojnë ta e nxjerrin nga konsumi i produkteve të ndryshme. P.sh. vlerësimi i shijeve të tij për vajtjen në një ndeshje sportive dhe çmimin që është i gatshëm ta e paguaj do të varet nga preferencat e tij për sportin ose futbollin ose ndonjë spoprt tjetër. Ai për të shikuar futboll duhet të paguaj 5euro për bilet ndërsa për basketboll 1euro, pra ai e zgjedh futbollin per aryse se e preferon më shumë këtë sport.
Lexo edhe:
B) Çmimet e mallrave pltësues dhe zëvendësues – janë faktorë alternativ-oportun mes të mirave të ndryshme-shërbimeve. P.sh. Gruri-Misri (zëvendësues), dhe Karburanti-Automobili (plotësues). Pra;
Ndryshimi në cmimin e një malli ndikon në përpjestim të drejtë te kërkesa për zëvendësuesin e atj malli.
Ndryshimi në cmimin e një malli ndikon në përpjestim të zhdrejtë te kërkesa për potësimin e atij malli.
C) Prijtjet e konsumatorëve – janë parashikimet për të ardhmen, për ndryshimin në të ardhurat, cmimet e mallrave që konsumojnë. Kjo rrit kërkesën për të mirat normale dhe ul kërkesën për të mirat inferiore.
D) Numri i konsumatorëve – është njëri prej faktorëve përcaktues ku kërkesa së bashku me ofertën e tregut janë përcaktuese të cmimit relativ të produkteve. Pra Kërkesa e tregut – paraqitet si shuma e kërkesave individuale të konsumatorëve. Përshembull një person është i gatshëm të blejë 15 njësi nga X malli me cmim prej 20euro. Ndërsa personi tjetër është i gatshëm të blejë 10 njësi nga malli X me të nëjtin çmim, pra duke supozuar se këta dy persona formojnë tregun këtu kurba e kërkesës së tregut pasqyro faktin se së bashku ata do të blejnë 25njësi me çmim 20euro. Përveq kësaj edhe ndryshimet në shpërndarjen e popullsisë sipas grupmoshave, gjinisë apo nga pikëpamja territoriale mund të shkaktojëndryshimin e kërkesës për produkte të veçanta.
E) Shijet dhe Preferencat – ndikohen ngapërmirësimet e cilësisë së produktit, reklamave të suksesshme apo të tjera faktor që bëjn përzgjedhjen e produkteve që konsumatorët parashohin dobin që dëshirojnë ta e nxjerrin nga konsumi i produkteve të ndryshme. P.sh. vlerësimi i shijeve të tij për vajtjen në një ndeshje sportive dhe çmimin që është i gatshëm ta e paguaj do të varet nga preferencat e tij për sportin ose futbollin ose ndonjë spoprt tjetër. Ai për të shikuar futboll duhet të paguaj 5euro për bilet ndërsa për basketboll 1euro, pra ai e zgjedh futbollin per aryse se e preferon më shumë këtë sport.
loading...
Lexo edhe: